Vă rugăm să citiți cu atenție următoarele dispoziții, împreună cu cele precizate în Politica de retur, Politica de Confidențialitate și Politica privind modulele cookies, deoarece acestea se aplică de fiecare dată când navigați Website-ul nostru, când plasați o comandă sau când interacționați cu noi, în orice alt mod.
Capitolul I – Dispoziții generale
Înțelesul unor termeni
Termenii folosiți în continuare, dacă nu rezultă altfel din context, au următorul înțeles:
Noi/Societatea/Operatorul înseamnă: societatea AROMA PRODCOM S.R.L., înființată în baza și supusă legilor din România, o societate cu răspundere limitată, având sediul în STR. LIVEZILOR NR. 32, COD POȘTAL 077145, PANTELIMON, JUD. ILFOV, înregistrată în registrul comerțului sub nr. J23/2569/2002 și nr. ROONRC.J23/2569/2002, având codul fiscal 15062800, cu datele de contact email: [email protected], telefon: +40 771 632 671;
Dumneavoastră/Clientul/Utilizatorul înseamnă: persoana fizică sau juridică ce accesează și utilizează Website-ul sau achiziționează Bunurile prezentate de Societate;
Website-ul înseamnă: pagina de internet disponibilă la adresa www.zia-medical.ro împreună cu toate subpaginile sale;
Produse/Bunuri înseamnă: dispozitivele medicale, echipamentele de protecție și celelalte produse prezentate pe Website de către Societate, pe care puteți să le achiziționați prin intermediul Website-ului, plasând o comandă în acest sens;
Contul Dumneavoastră/Clientului/Utilizatorului înseamnă: contul creat prin intermediul Website-ului, care vă permite să achiziționați Produsele prezentate de Societate, prin intermediul Website-ului;
Termeni și Condiții înseamnă: toate dispozițiile prezentate în cadrul acestei pagini ce se aplică relației dintre Societate și Dumneavoastră, atunci când accesați sau utilizați Website-ul ori când achiziționați Bunurile de pe Website;
Contract la distanță înseamnă: contractul încheiat între Dumneavoastră și Societate, prin intermediul Website-ului, în urma plasării unei comenzi și a confirmării acesteia, având ca obiect achiziționarea Produselor prezentate pe Website;
Consumator înseamnă: orice persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociații, care acționează în scopuri din afara activității sale comerciale, industriale sau de producție, artizanale ori liberale;
Politicile GDPR înseamnă: Politica de confidențialitate ce poate fi accesată la (…) și Politica privind modulele cookies ce poate fi accesată la (…);
Politica de retur înseamnă: Politica ce descrie condițiile în care aveți dreptul de a vă retrage din Contractul la distanță, respectiv dreptul de a returna Produsele urmând să vă fie restituite sumele de bani achitate în vedere achiziționării Produselor. Politica de retur poate fi accesată la (…).
ANPC înseamnă: Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor, cu sediul în Bd. Aviatorilor, Nr. 72, Sector 1, 011865, București, website: https://anpc.ro/articol/575/date-contact;
ANSPDCP înseamnă: Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal, cu sediul în Bd. G-ral. Gheorghe Magheru, Nr. 28-30, Sector 1, 010336, București, România, website: https://www.dataprotection.ro/?page=contact&lang=ro
ANMDMR înseamnă: Agenția Națională a Medicamentului și a Dispozitivelor Medicale din România, cu sediul în str. Mr. Ștefan Sănătescu, Nr. 48, Sector 1, 011478, București, România, website: https://www.anm.ro/contact/date-de-contact/. ANMDMR a emis Societății Avizul de funcționare nr. 7271/16.12.2020.
Aplicabilitate Termeni și Condiții. Forță obligatorie
Acești Termeni și Condiții, împreună cu Politica de retur și Politicile GDPR, se aplică tuturor raporturilor desfășurate între Dumneavoastră și Societate, în special atunci când navigați și utilizați Website-ul sau când plasați o comandă cu privire la Produsele Noastre.
Astfel, în măsura în care navigați și utilizați Website-ul sau în măsura în care plasați o comandă referitoare la Bunurile oferite prin intermediul Website-ului, înțelegeți și acceptați că raportul dintre dumneavoastră și Societate va fi supus acestor Termeni și Condiții, Politicii de retur și Politicilor GDPR, dispozițiile prezentate având forță juridică obligatorie. În termeni juridici, prin utilizarea Website-ului sau prin plasarea și confirmarea unei comenzi, între Dumneavoastră și Societate se încheie un contract al căror dispoziții contractuale este dat de conținutul acestor Termeni și Condiții, Politicii de retur, Politicilor GDPR și a dispozițiilor legale ce se aplică în completare.
În măsura în care nu sunteți de acord cu acești Termeni și Condiții, cu Politica de retur sau cu Politicile GDPR, vă rugăm să nu mai utilizați Website-ul și să nu plasați vreo comandă în legătură cu Produsele prezentate pe acesta.
Totodată, prin utilizarea Website-ului sau prin plasarea unei comenzi, declarați că îndepliniți condițiile legale pentru emiterea unui consimțământ valabil și că nu există niciun alt impediment legal care să vă împiedice în încheierea prezentului contract. Societatea nu își asumă nicio răspundere în cazul în care informațiile furnizate de Dumneavoastră nu sunt corecte.
În sensul dispozițiilor menționate menționate mai sus, dacă sunteți cetățean român, vârsta la care puteți, de principiu, emite consimțământul în mod valabil este de 18 ani. În cazul în care nu sunteți cetățean român, este necesar să verificați în legislația de naționalitate condițiile în care puteți emite un consimțământ valabil, înainte de a utiliza Website-ul sau de a plasa o comandă.
Capitolul II – Contul Utilizatorului
Contul Utilizatorului
Pentru a putea achiziționa Produsele prezentate pe Website este necesar să vă creați un Cont, urmând instrucțiunile prezentate pe Website. De asemenea, puteți să vă creați un Cont și în situația în care nu doriți, momentan, efectuarea unei achiziții.
Crearea Contului se realizează prin înregistrarea numelui Dumneavoastră, a adresei de email și a datelor solicitate pe Website, împreună cu alegerea unei parole pe baza căreia vă veți putea loga ulterior.
După crearea Contului, prin intermediul acestuia veți putea achiziționa Produsele prezentate pe Website. Totodată, veți putea accesa pagina de profil unde vă puteți modifica unele din datele furnizate.
Prin intermediul Contului de Utilizator puteți să accesați și să rectificați unele din datele furnizate sau puteți șterge Contul.
Dacă ați optat pentru primirea de comunicări comerciale din partea noastră (oferte, promoții și altele asemenea), prin intermediul Contului de Utilizator puteți opta pentru a nu mai primi astfel de comunicări comerciale. Totodată, puteți opta pentru a nu mai primi comunicări comerciale din partea noastră prin urmărirea instrucțiunilor din cadrul mesajelor electronice (emailuri) transmise și care conțin astfel de comunicări comerciale.
Capitolul III – Produsele
Produsele prezentate pe Website
Produsele prezentate pe Website sunt comercializate de Societate. Principalele caracteristici ale Produselor, împreună cu prețul aferent, eventualele reduceri promoționale, garanțiile acordate, cantitatea disponibilă (stocul), costurile și timpul estimat pentru livrare și orice alte costuri sunt menționate în paginile de prezentare ale acestora. În măsura în care aveți nevoie de informații suplimentare cu privire la Produsele comercializate, le puteți solicita la adresa [email protected] sau la numărul de telefon +40 771 632 671.
În cazul unor erori (inclusiv de introducere a datelor, tehnice sau altele asemenea) cu privire la informațiile afișate în legătură cu Produsele de pe Website, cum ar fi cele referitoare la caracteristicile, prețul, reducerile aplicabile, garanțiile acordate, cantitatea disponibilă (stocul), costurile sau timpul estimat pentru livrare și altele asemenea, Societatea își rezervă dreptul de a nu da curs comenzilor plasate, inclusiv în cazul în care a fost transmisă inițial o confirmare automată cu privire la plasarea comenzii.
În cazul menționat mai sus, Societatea vă va informa în cel mai scurt timp cu privire la imposibilitatea de a da curs comenzii plasate, într-un termen de maximum 15 zile de la plasarea acesteia. În acest sens, în cazul în care ați achitat contravaloarea Produselor, Societatea o să vă solicite, prin informarea în cauză, indicarea unui cont bancar în care să vă restituie suma achitată sau indicarea unui alt mijloc prin care să procedeze la această restituire.
Capitolul IV – Modalitățile de plată. Facturare. Încheierea Contractului la distanță. Garanții
Plata
Prețul Produselor este afișat în integralitate (cu toate costurile aferente) pe pagina de prezentare. Prețurile includ TVA. Costurile cu livrarea Produselor sunt precizate cu ocazia plasării unei comenzi. Pentru comenzile de peste 350 de lei, beneficiați de livrare gratuită.
Produsele pot fi achitate și prin mijloace electronice de plată, respectiv prin plata online efectuată cu un card bancar. Găsiți informații suplimentare în legătură cu modalitățile de plată în pagina dedicată efectuării plății, în urma parcurgerii etapelor plasării unei comenzi.
Factura aferentă achiziției o să vă fie comunicată prin email, la adresa indicată de Dumneavoastră, după plasarea comenzilor. Aveți obligația de a ne furniza informații corecte necesare emiterii facturii fiscale.
Alte detalii cu privire la modalitățile de plată le puteți găsi în secțiunea dedicată plății, prin parcurgerea procesului de plasare a unei comenzi.
Comenzile
Pentru a achiziționa Produsele este necesar să transmiteți o comandă în acest sens, urmând instrucțiunile din secțiunea de pe Website dedicată acestui subiect.
După selectarea Produselor dorite și finalizarea comenzii, veți primi o confirmare electronică cu privire la plasarea comenzii la adresa de email indicată de Dumneavoastră. Această confirmare cu privire la plasarea comenzii reprezintă și confirmarea încheierii Contractului la distanță, însă sub rezerva existenței Produselor pe stoc și a inexistenței unor erori cu privire la informațiile afișate pe Website în legătură cu Produsele comandate. În termeni juridici, transmiterea confirmării cu privire la plasarea comenzii reprezintă acceptarea acesteia de către Societate determinând încheierea Contractului la distanță cu privire la Produsele comandate, sub condiție rezolutorie, constând în verificarea de către Societate a inexistenței unor erori cu privire la informațiile afișate pe Website atunci când a fost plasată comanda și sub efectuarea verificărilor cu privire la existența pe stoc a Produselor comandate. În cazul în care se constată existența unor erori sau inexistența Produselor pe stoc, condiția rezolutorie este îndeplinită, iar contractul de vânzare este desființat, cu repunerea părților în situația anterioară.
În cazul în care, după plasarea Comenzii, se constată că Produsele comandate nu se mai află în stoc sau a existat o eroare cu privire la afișarea informațiilor pe Website, veți primi o actualizare cu privire la comanda Dumneavoastră în acest sens, la aceeași adresă de email la care ați primit confirmarea menționată mai sus.
După încheierea Contractului la distanță, în condițiile descrise mai sus, Societatea are dreptul să denunțe contractul, fără să poată fi obligată la plata daunelor-interese, în cazul în care: a) se constată că datele introduse de Dumneavoastră cu ocazia plasării unei comenzi sunt eronate/incomplete și astfel nu se poate da curs livrării Produselor; sau b) nu a fost acceptată plata cu cardul pe care ați efectuat-o, fiind refuzată de banca emitentă a cardului sau de către procesatorul de plăți cu care Societatea se află în colaborare. În aceste cazuri, Societatea vă informează cu privire la aceste aspecte, iar orice obligații asumate în temeiul Contractului la distanță vor fi desființate.
În măsura în care constatați că datele introduse în secțiunea dedicată comenzii sunt eronate, puteți să procedați la rectificarea acestora prin ștergerea și introducerea informațiilor corecte, atâta timp cât nu ați confirmat plasarea comenzii. După plasarea comenzii, eventualele erori sesizate pot fi rectificate prin contactarea Societății la coordonatele indicate mai sus pentru contact. Puteți contacta Societatea de luni până vineri, în intervalul orar 10:00-15:00.
Trebuie să aveți în vedere că, după plasarea comenzii, nu veți primi pe email o copie de pe acești Termeni și Condiții, parte integrantă din contractul de vânzare încheiat cu Dumneavoastră. Aceasta deoarece puteți accesa secțiunea cu Termeni și Condiții de pe Website în momentul achiziționării Produselor, cât și ulterior. Vă recomandăm ca la momentul achiziției să vă rezervați o copie de pe acești Termeni și Condiții. Totuși, trebuie să aveți în vedere că puteți folosi această copie exclusiv în vederea probării contractului încheiat între Dumneavoastră și Societate.
Contractul la distanță se încheie în limba română, pe o perioadă determinată, respectiv pe perioada necesară executării obligațiilor de livrare a Produselor, încasare a prețului și, dacă este cazul, acordarea garanțiilor legale.
Garanții legale privind conformitatea Produselor
În conformitate cu dispozițiile Legii nr. 449/2003 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora („Legea nr. 449/2003”), beneficiați de unele garanții legale în legătură cu Produsele comercializate de Societate.
Societatea își asumă să vă livreze Produsele în conformitate cu Contractul la distanță. Astfel, Societatea își asumă să livreze Produsele în conformitate cu descrierile, caracteristicile, destinația, calitățile, scopurile și performanțele acestora din paginile de prezentare. În măsura în care considerați că Produsele achiziționate nu corespund cu informațiile prezentate, vă rugăm să ne contactați în cel mai scurt timp, la coordonatele indicate pentru contact, pentru a clarifica situația.
Descrierile, caracteristicile, calitățile, destinația, performanțele, scopurile și orice alte informații în legătură cu Produsele comercializate de Societate le puteți cerceta în cadrul paginilor de prezentare a Produselor.
În cazul în care constatați o lipsă de conformitate în privința Produselor livrate, aveți dreptul de a ne solicita înlăturarea acestor neconformități prin reparare sau înlocuire, fără ca Dumneavoastră să suportați vreun cost suplimentar, sau aveți dreptul să beneficiați de o reducere corespunzătoare a prețului sau de desființarea (rezoluțiunea) Contractului la distanță încheiat cu privire la Produsele neconforme.
Repararea sau înlocuirea Produselor se realizează în condițiile prevăzute de art. 11 din Legea nr. 449/2003.
Condițiile în care puteți obține o reducere corespunzătoare a prețului sau desființarea (rezoluțiunea) Contractului la distanță sunt prevăzute de art. 13 și art. 14 din Legea nr. 449/2003.
Vă rugăm să consultați dispozițiile legale sau să ne contactați în acest sens, în măsura în care doriți să aflați mai multe detalii în legătură cu aceste garanții sau dacă doriți să vă exercitați aceste drepturi.
Capitolul V – Proprietatea intelectuală
Întregul conținut disponibil pe Website este protejat prin intermediul drepturilor de proprietate intelectuală. Este interzisă orice copiere, înregistrare, descărcare, transmitere, reproducere și distribuire a conținutului Website-ului făcute în alte condiții decât cele permise de lege și Societate.
Capitolul VI – Dreptul de retragere din contract (dreptul de retur al Produselor)
Beneficiați de dreptul de retrage din contract, respectiv dreptul de a returna Produsele într-o perioadă de 30 de zile de la momentul primirii acestora. Dispozițiile legale conținute în art. 9 alin. 1 din O.U.G. nr. 34/2014 prevăd următoarele: „Cu excepția cazurilor prevăzute la art. 16, consumatorul beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanță sau dintr-un contract în afara spațiilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art. 13 alin. (3) și la art. 14”.
Cu toate acestea, în anumite situații, nu puteți proceda la returnarea Produselor achiziționate. În conformitate cu dispozițiile legale, este vorba despre situația în care: a) ați achiziționat Produse sigilate, iar acestea au fost desigilate de Dumneavoastră și astfel nu mai pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă; sau b) ați achiziționat Produse care se deteriorează rapid sau care au un termen de expirare foarte scurt.
Condițiile în care beneficiați de dreptul de retragere din contract (dreptul de retur al Produselor) sunt detaliate în Politica de retur AROMA PRODCOM S.R.L., pe care vă rugăm să o citiți cu atenție.
Capitolul VII – Prelucrarea datelor cu caracter personal
Prelucrarea datelor cu caracter personal de către Societate se realizează în conformitate cu Politica de confidențialitate și Politica privind modulele cookies disponibile pe Website. Vă rugăm să accesați informațiile în cauză pentru mai multe detalii pe acest subiect.
Capitolul VIII – Declinarea de răspundere
Dispoziții generale
Societatea nu își asumă nicio răspundere cu privire la modalitatea în care Dumneavoastră utilizați Website-ul sau Produsele Societății. Societatea nu garantează niciun rezultat cu privire la utilizarea Website-ului sau Produselor.
De asemenea, Societatea nu își asumă nicio răspundere cu privire la nefuncționalitatea Website-ului din cauza diverselor probleme tehnice ce pot apărea sau necesității efectuării mentenanței. Dumneavoastră înțelegeți și acceptați că Societatea nu poate fi ținută răspunzătoare în cazul în care nu puteți accesa Website-ul în anumite perioade de timp.
Dumneavoastră vă revine obligația să vă asigurați că îndepliniți toate condițiile legale pentru a utiliza Website-ul și că prin aceste activități nu încălcați nicio dispoziție legală ce ar putea fi aplicabilă Dumneavoastră sau locului în care vă aflați. În acest sens, Societatea nu are nicio obligație de a vă informa cu privire la reglementările sau legile aplicabile situației Dumneavoastră, întreaga responsabilitate de a cunoaște aceste aspecte și a acționa în consecință vă aparține.
Capitolul IX – Alte prevederi
Procedura de soluționare a reclamațiilor
Orice reclamații pe care le aveți cu privire la Produsele Societății sau în legătură cu Societatea le puteți transmite la coordonatele indicate pentru contact, preferabil prin poștă electronică, la: [email protected].
După primirea reclamației, Societatea urmează să vă furnizeze un răspuns în cel mai scurt timp posibil, de preferat nu mai târziu de 30 de zile. În măsura în care, pentru soluționarea reclamației, este necesar mai mult timp, Societatea vă va informa în acest sens.
Informarea prevăzută mai sus sau răspunsul la reclamația efectuată va fi comunicat la adresa de poștă electronică de pe care a fost transmisă reclamația.
Dacă doriți și aveți calitatea de consumator, puteți apela la o procedură de soluționare alternativă a litigiilor. Mai multe informații sunt disponibile aici: https://anpc.ro/articol/935/ce-inseamna-sal și pe Platforma SOL aici: https://europa.eu/youreurope/business/dealing-with-customers/solving-disputes/online-dispute-resolution/index_ro.htm.
Subcontractarea. Cesiunea
Societatea are dreptul de a cesiona și a subcontracta, în tot sau în parte, drepturile și obligațiile prevăzute în cadrul acestui contract, fără a fi necesară obținerea unui consimțământ viitor din partea Dumneavoastră. Altfel spus, prin acceptarea acestor Termeni și Condiții, sunteți de acord și autorizați Societatea să cesioneze sau subcontracteze, în tot sau în parte, acest contract fără a fi necesar să vă informeze în acest sens sau să obțină un consimțământ viitor.
Capitolul X – Prevederi finale
Prin acceptarea acestor Termeni și Condiții sunteți de acord ca legea aplicabilă întregului contract să fie legea română, atât în ceea ce privește condițiile de fond, cât și cele de formă.
Locul încheierii prezentul contract este considerat a fi în orașul Călărași, județul Călărași, România.
Societatea își rezervă dreptul de a modifica acești Termeni și Condiții după cum consideră necesar. În măsura în care, după efectuarea acestor modificări, nu sunteți de acord cu noul conținut, vă rugăm să nu mai utilizați Website-ul sau Produsele Societății.
În cazul în care o clauză din acești Termeni și Condiții nu se pot aplica, din orice motive, clauza respectivă va fi înlocuită cu dispoziția legală relevantă situației pentru care fusese convenită clauza și care se apropie cel mai mult de sensul clauzei inaplicabile.
Prin acceptarea acestor Termeni și Condiții sunteți de acord ca orice litigii apărute între Dumneavoastră și Societate să fie soluționate de instanțele de judecată competente din România.
Orice comunicări, pentru a fi valabile, se vor efectua exclusiv în scris, la coordonatele pentru contact sau prin mijloace electronice, la adresa: [email protected].
Pentru a facilita comunicarea cu Dumneavoastră în vederea obținerii anumitor informații, ne puteți contacta și la numărul de telefon: +40 771 632 671.
Acești Termeni și Condiții au fost actualizați la data 06.01.2022.